• Strona Główna
  • Wyszkukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Skróty
Mazurski OTS Facebook
Discord Mazurski

Forum Mazurski OTS

Zaloguj się Utworz konto
Login at Forum Mazurski OTS

Forum Mazurski OTS › Działy ogolne › Propozycje
« Wstecz 1 2 3 4 5 ... 26 Dalej »

7.6 Regeneracja i odnowa

Ankieta: Czy to ma sens?
Tak
50.00%
6 50.00%
Nie
50.00%
6 50.00%
Razem 12 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

Thread tools
Serwer 7.6 Regeneracja i odnowa
Offline HateMeToo
Nowicjusz
16 Liczba postów:
   
#1
19-10-2022, 18:24:09
Witam, Piszę propozycje by itemki które regenerują dawały manę i hp procentowo, jest to serwer high exp i ładowanie many na sekundę np. 5k nie ma sensu, fajnie aby dawała procentowo, licznik do uzgodnienia. Nawet na Rooku by to miało sens Wink


Odpowiedz
Send thread to a friend
Send thread to a friend
Send thread to a friend
Send thread to a friend
Offline HateMeToo
Nowicjusz
16 Liczba postów:
   
#2
25-10-2022, 17:49:31
Ktoś coś? To da dużo do EQ i do rozgrywki...


Odpowiedz
Send thread to a friend
Send thread to a friend
Send thread to a friend
Send thread to a friend
Offline wisnia742
Nabijacz postów
368 Liczba postów:
   
#3
25-10-2022, 18:11:56
W sumie ciekawa propozycja. Natomiast jak dla mnie ciężkie do zbalansowania rozgrywki dla potworów opartych o ssanie many Big Grin


[Obrazek: yAfoKhm.png]
Odpowiedz
Send thread to a friend
Send thread to a friend
Send thread to a friend
Send thread to a friend
Offline Salerno
Guru!
451 Liczba postów:
   
#4
26-10-2022, 15:51:26
(19-10-2022, 18:24:09)HateMeToo napisał(a): Witam, Piszę propozycje by itemki które regenerują dawały manę i hp procentowo, jest to serwer high exp i ładowanie many na sekundę np. 5k nie ma sensu, fajnie aby dawała procentowo, licznik do uzgodnienia. Nawet na Rooku by to miało sens Wink

Mimo że nie gram wypowiem się, Tylko na roku miało by to sens, manasy uzupelniają po 10% many na oko, vita full hp, nie widzę ani potrzeby ani sensu wprowadzania tego na mainie,  a co do roka może w połączeniu z ihami mógł by być za duży boots lecz nie mnie oceniać to.

A na przyszłość double post jest karany < za pierwszym razem upomnienie>


Odpowiedz
Send thread to a friend
Send thread to a friend
Send thread to a friend
Send thread to a friend
Offline HateMeToo
Nowicjusz
16 Liczba postów:
   
#5
26-10-2022, 22:31:31 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-10-2022, 22:52:07 przez HateMeToo.)
Ma to sens gdy dostajemy trap runę i nie możemy się leczyć. Ogólnie było by to dogodnym udogodnieniem w rozgrywce, na której jest wysoki stage exp. Nawet 10% z full EQ by sporo dawało na Sekundę, pozwoliło by to zapobiec wielu deskom w pikselach. Proszę o pozytywne rozpatrzenie wniosku.

Daje propozycję.
Life ring - 1% /s dla hp i mp (lub bez zmian)
Roh - 2% /s dla hp i mp (lub bez zmian)
Softy - 2-5% /s dla hp i mp
Gold ring - 2% /s dla hp i mp
Emerald Bangle - 3-5% /s dla hp i mp
Food - 1-5% do uzgodnienia (np. Zależnie od formy fooda np. Grzybki z bossów lub cukierki dają najwięcej)
Star Amulet - 3-5% /s dla hp I mp
No i pozostał schemat helmetu - każdy poziom +1 zwiększał by o 0.5% regeneracji na sekundę. Przy +16 dawało by 8%
Wiem, że na małym lvlu to jest bardzo mało ale na 100k+ już robi to różnicę.

MR daje 20% + Regeneracja i można biegać na Utamie gdy dostajemy owego trapa Smile odblokować możliwość leczenia się MR na trapie + użycie utamo vity i gra nabiera sensu, ponieważ na trapie nie mamy żadnych szans.


Odpowiedz
Send thread to a friend
Send thread to a friend
Send thread to a friend
Send thread to a friend
Offline Showtus
Średnio Zaawansowany
31 Liczba postów:
   
#6
26-10-2022, 23:34:47
(26-10-2022, 22:31:31)HateMeToo napisał(a): Ma to sens gdy dostajemy trap runę i nie możemy się leczyć. Ogólnie było by to dogodnym udogodnieniem w rozgrywce, na której jest wysoki stage exp. Nawet 10% z full EQ by sporo dawało na Sekundę, pozwoliło by to zapobiec wielu deskom w pikselach. Proszę o pozytywne rozpatrzenie wniosku.

Daje propozycję.
Life ring - 1% /s dla hp i mp (lub bez zmian)
Roh - 2% /s dla hp i mp (lub bez zmian)
Softy - 2-5% /s dla hp i mp
Gold ring - 2% /s dla hp i mp
Emerald Bangle - 3-5% /s dla hp i mp
Food - 1-5% do uzgodnienia (np. Zależnie od formy fooda np. Grzybki z bossów lub cukierki dają najwięcej)
Star Amulet - 3-5% /s dla hp I mp
No i pozostał schemat helmetu - każdy poziom +1 zwiększał by o 0.5% regeneracji na sekundę. Przy +16 dawało by 8%
Wiem, że na małym lvlu to jest bardzo mało ale na 100k+ już robi to różnicę.

MR daje 20% + Regeneracja i można biegać na Utamie gdy dostajemy owego trapa Smile odblokować możliwość leczenia się MR na trapie + użycie utamo vity i gra nabiera sensu, ponieważ na trapie nie mamy żadnych szans.

Odnoszę wrażenie ze chcesz doprowadzić do tego aby na serverze nic nie trzeba bylo robic tylko wlaczyc kompa odpalic full afka i mnie za przeproszeniem wszystko w dupie bo wszystko się robi za nas idac twoim przykladem nie musialbys wracac z respa po manasy bo mane bys ciagle mial. Trap Runa zostala stworzona po to aby moc gracza zdominować gdy nie jestesmy w stanie go ubic. Jesli ktoś Ci rzuci trapa masz taka runke jak adito grav dzieki ktorej mozesz usunac trapa i sie leczyc. Jestem zdecydowanie na nie!



Odpowiedz
Send thread to a friend
Send thread to a friend
Send thread to a friend
Send thread to a friend
Offline HateMeToo
Nowicjusz
16 Liczba postów:
   
#7
26-10-2022, 23:58:57 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-10-2022, 0:04:04 przez HateMeToo.)
(26-10-2022, 23:34:47)Showtus napisał(a):
(26-10-2022, 22:31:31)HateMeToo napisał(a): Ma to sens gdy dostajemy trap runę i nie możemy się leczyć. Ogólnie było by to dogodnym udogodnieniem w rozgrywce, na której jest wysoki stage exp. Nawet 10% z full EQ by sporo dawało na Sekundę, pozwoliło by to zapobiec wielu deskom w pikselach. Proszę o pozytywne rozpatrzenie wniosku.

Daje propozycję.
Life ring - 1% /s dla hp i mp (lub bez zmian)
Roh - 2% /s dla hp i mp (lub bez zmian)
Softy - 2-5% /s dla hp i mp
Gold ring - 2% /s dla hp i mp
Emerald Bangle - 3-5% /s dla hp i mp
Food - 1-5% do uzgodnienia (np. Zależnie od formy fooda np. Grzybki z bossów lub cukierki dają najwięcej)
Star Amulet - 3-5% /s dla hp I mp
No i pozostał schemat helmetu - każdy poziom +1 zwiększał by o 0.5% regeneracji na sekundę. Przy +16 dawało by 8%
Wiem, że na małym lvlu to jest bardzo mało ale na 100k+ już robi to różnicę.

MR daje 20% + Regeneracja i można biegać na Utamie gdy dostajemy owego trapa Smile odblokować możliwość leczenia się MR na trapie + użycie utamo vity i gra nabiera sensu, ponieważ na trapie nie mamy żadnych szans.

Odnoszę wrażenie ze chcesz doprowadzić do tego aby na serverze nic nie trzeba bylo robic tylko wlaczyc kompa odpalic full afka i mnie za przeproszeniem wszystko w dupie bo wszystko się robi za nas idac twoim przykladem nie musialbys wracac z respa po manasy bo mane bys ciagle mial. Trap Runa zostala stworzona po to aby moc gracza zdominować gdy nie jestesmy w stanie go ubic. Jesli ktoś Ci rzuci trapa masz taka runke jak adito grav dzieki ktorej mozesz usunac trapa i sie leczyc. Jestem zdecydowanie na nie!

Przecież tutaj nikt nie uzywa manasów na Expie xD możesz to rozwinąć w jakim celu się je używa? Dodam jeszcze, że trap i tak jest usuless jeżeli postać stoi w miejscu, problemem jest gdy dostajemy go pod ścianą i wtedy za przeproszeniem gowno możemy zrobić oprócz destroy gdy już będzie za późno więc No.............. to nie jest walka z Goliatem tylko jakiś bandyta podchodzi od tyłu i nam wypierdala z bejsbola w łeb i nie ważne czy śpimy czy nie. To jest bandyckie i okuratne..


Odpowiedz
Send thread to a friend
Send thread to a friend
Send thread to a friend
Send thread to a friend
Offline Adervo
Nabijacz postów
304 Liczba postów:
   
#8
27-10-2022, 10:18:07
Zdecydowanie na NIE. Najbardziej bezsensowna propozycja jaka tu jest i jeszcze to " odblokować możliwość leczenia się MR na trapie + użycie utamo vity i gra nabiera sensu, ponieważ na trapie nie mamy żadnych szans. " Od zawsze jak nie mogłeś zabić gracza używałeś trapa i leciałeś z nim a tak jak showtek napisał jest runa, która owego trapa Ci usunie. Na tym serwie te pvp i tak jest na zerowym poziomie to jeszcze trap runkę może od razu usuń bo po co Ona będzie potrzebna.


[Obrazek: 7HRCoaU.gif]
Odpowiedz
Send thread to a friend
Send thread to a friend
Send thread to a friend
Send thread to a friend

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Lightbulb 7.6 Stamina - Regeneracja wisnia742 3 1 446 07-06-2020, 22:26:16
Ostatni post: Vinox
  7.6 Bonus regeneracja. Vedziorek 4 1 316 12-04-2020, 16:36:34
Ostatni post: Vedziorek



Użytkownicy przeglądający ten wątek:   1 gości


  •  Wróć do góry
  •  Kontakt
  •   Forum Mazurski OTS
  •  Lite mode
© Mazurski OTS
Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.
Tryb normalny
Tryb drzewa
Pokaż wersję do druku
Subskrybuj ten wątek
Dodaj ankietę do wątku
Send thread to a friend