Moja propozycja jest taka, by ilość poziomów doświadczenia, które tracimy przy śmierci, była proporcjonalna do różnicy poziomów między graczami.
Podaje Przykład:
Mamy 100k i ubiliśmy kogoś kto miał 100k - To poziom spadłby o bazową (obecną) wartość (ale tutaj dla równego rachunku przyjmijmy, że spada lvl o 10k)
Ale jeśli mamy 200k, a ubiliśmy kogoś kto miał 100k to od bazowej wartości należy odjąć procentową różnice w lvl (czyli od bazowego 10k -50% lvl spadłby o 5k)
A jeśli mamy np. 1mln, a ubiliśmy kogoś kto miał 100k to od bazowej wartości należy odjąć procentową różnice w lvl (czyli od bazowego 10k -90% lvl spadłby o 1k)
I teraz czytać uważnie, bo macie problemy z czytaniem ze zrozumieniem podane wyżej wartości to tylko przykłady, a "mnożnik" jaki się finalnie użyje byłby oparty o balans.
A teraz pewnie w głowach kiełkują Wam pytania...
"A co się stanie jak gracz ma mniejszy lvl np. 50k i ubije takiego co ma 100k".
A ja Wam odpowiadam tak: Nic się nie stanie. Poziom spadnie tyle ile spadłby normalnie, bez żadnych współczynników.
"Ale ale! A dlaczego tak? Jak taki 50k ubije 100k to powinien wyższemu bardziej spaść lvl"
Nie. A dlatego, by banda idiotów z niskim lvl nie wykorzystywała tego, i w grupie nie atakowała gracza z wyższym lvl.
Ale jak się naprawdę chcecie się upierać, by przy zabiciu gracza z wyższym poziomem spadał bardziej level to tutaj zmniejszyłbym ten współczynnik dodatkowo o 50% albo 66,(6)%
Czyli tak: 50k ubił 100k (czyli od bazowego 10k + współczynnik - poziom spadłby o 12,50k lub 11,67k)
Podaje Przykład:
Mamy 100k i ubiliśmy kogoś kto miał 100k - To poziom spadłby o bazową (obecną) wartość (ale tutaj dla równego rachunku przyjmijmy, że spada lvl o 10k)
Ale jeśli mamy 200k, a ubiliśmy kogoś kto miał 100k to od bazowej wartości należy odjąć procentową różnice w lvl (czyli od bazowego 10k -50% lvl spadłby o 5k)
A jeśli mamy np. 1mln, a ubiliśmy kogoś kto miał 100k to od bazowej wartości należy odjąć procentową różnice w lvl (czyli od bazowego 10k -90% lvl spadłby o 1k)
I teraz czytać uważnie, bo macie problemy z czytaniem ze zrozumieniem podane wyżej wartości to tylko przykłady, a "mnożnik" jaki się finalnie użyje byłby oparty o balans.
A teraz pewnie w głowach kiełkują Wam pytania...
"A co się stanie jak gracz ma mniejszy lvl np. 50k i ubije takiego co ma 100k".
A ja Wam odpowiadam tak: Nic się nie stanie. Poziom spadnie tyle ile spadłby normalnie, bez żadnych współczynników.
"Ale ale! A dlaczego tak? Jak taki 50k ubije 100k to powinien wyższemu bardziej spaść lvl"
Nie. A dlatego, by banda idiotów z niskim lvl nie wykorzystywała tego, i w grupie nie atakowała gracza z wyższym lvl.
Ale jak się naprawdę chcecie się upierać, by przy zabiciu gracza z wyższym poziomem spadał bardziej level to tutaj zmniejszyłbym ten współczynnik dodatkowo o 50% albo 66,(6)%
Czyli tak: 50k ubił 100k (czyli od bazowego 10k + współczynnik - poziom spadłby o 12,50k lub 11,67k)
![[Obrazek: yAfoKhm.png]](https://i.imgur.com/yAfoKhm.png)