Różnica profesji
Chyba nie tylko ja mam wrażenie, że jedyne co różni profesje to nazwa i proporcje hitów do hp. Z tego powodu piszę tę propozycję, która ma na celu urozmaicenie rozgrywki i wyboru klasy.
MS
- Zasięg DW 5sqm.
- DW nie uderza 3x3sqm a normalnie w jeden cel.
- DW zadaje 10% obrażeń więcej.
- Z każdym uderzeniem spowalnia cel o 8% aktualnego speeda. (1 trafienie = 8%, 2 trafienie = 16%, 3 trafienie = 24% itd.)
- Z każdym uderzeniem spowalnia cel o 8% aktualnego speeda. (1 trafienie = 8%, 2 trafienie = 16%, 3 trafienie = 24% itd.)
ED
- Zasięg DW 5sqm.
- DW nie uderza 3x3sqm a normalnie w jeden cel.
- DW zadaje 10% obrażeń więcej.
- Dodać druidowi możliwość używania paralyze rune.
- Co czwarte uderzenie narzuca na przeciwnika klątwę, przez co oponent nie może leczyć się przez 1 sekundę (towarzyszy temu oczywiście jakiś efekt specjalny, np. czerwona wersja exury (zapomniałem fachowej nazwy)).
RP
- Zasięg DW 7sqm (cały ekran).
- DW uderza 3x3sqm.
- Bazowy fast attack 150%*
- Kradzież życia X% (czyli bijemy np. 1kk z DW, leczymy się za X% z tego co uderzyliśmy).
EK
- Zasięg DW 2sqm.
- DW nie uderza 3x3sqm a normalnie w jeden cel.
- Bazowy fast attack 80%*
- Szansa na trafienie krytyczne 25% (trafienie krytyczne zadaje 200% zwykłych obrażeń).
- Kradzież życia X% (czyli bijemy np. 1kk z DW, leczymy się za X% z tego co uderzyliśmy).
*100% = obecna sytuacja.
Do tego proponuję dodać NPC Kowal, który w zamian za ng ulepszyłby broń RP/EK. Za odpowiednią zapłatą RP otrzymałby stałe 200% fast attack, a EK stałe 33% do trafienia krytycznego. Propozycja dotyczy zarówno profesji przed, jak i po rebornie. Propozycja dotyczy pvp jak i pvm.
Czas dodać koloru do pvp, bo do dziś było to robione tylko pod %ataku/defa. Profesje powinny wyglądać tak, jak były zaprojektowane przez twórców gry. Tutaj jedyną różnicą jest nazwa i proporcja hitów do hp, już nawet broń dla każdej profy jest taka sama. Dlatego wyszedłem z inicjatywą i przedstawiłem wam mój pomysł na dodanie bonusów dla profesji, bonusów takich, które im odpowiadają. MS ma mieć dmg, ED jakieś efekty osłabiające przeciwnika, RP zasięg, a EK ma być bardziej zależny od broni niż od ue (oczywiście nie proponuję zwiększać/zmniejszać hitów ue żadnej z profesji). Ten ostatni i tak jest słaby w porównaniu do reszty i myślę, że powinien dostać buffa. Co do procentów można polemizować i najwyżej edytować po testach/wprowadzeniu.