Witam,
Z pomocą zakładki events możemy sobie zrobić proste wyświetlanie informacji na default lub wywołanie dzwięku w przypadku wydropenia jakiegoś cennego itema. Stare, ale nadal myśle, że użyteczne, szczególnie w czasach masowego wybijania mobów na arenkach : )
![[Obrazek: u8zz1j.jpg]](http://screenshu.com/static/uploads/temporary/mo/y3/pj/u8zz1j.jpg)
Przykładowy plik .txt z folderu /events/ który wyświetli nam na default info o wydropieniu, któregoś z wybranych itemów: (LOOT CHANNEL MUSI BYĆ OTWARTY)
Jak dodawać samemu nowe eventy? Proszę:
![[Obrazek: su1e4p.jpg]](http://screenshu.com/static/uploads/temporary/wh/54/34/su1e4p.jpg)
1. Tutor To Channel: To jest typ wiadomości wyświetlanej na loot channel - musi być zaznaczone
2. Trigger Text - czyli tekst, który wywoła wybraną przez nas akcje.
3. Type: Typy są dwa:
-Exact Message - dokładna wiadomość
-Msg That Contains... - czyli wiadomość, która zawiera wpisany przez nas tekst
Tutaj wystarczy zaznaczyć tak jak na screenie czyli 0 - MSG THAT CONTAINS
4.Action: Tutaj wpisujemy comendę/tekst, który ma zostać wykonany na default jeżeli w przychodzącej wiadomości na loot-chanelu pojawi się "Trigger Text"
Jeżeli przykładowo chcesz, aby bot dał Ci informację przy wydropieniu Valvent Armora to w "trigger text" wpisujesz nazwę przedmiotu(czyli: valvent armor), a w action to co ma napisać na default. Najlepszym sposobem są dwie "komendy":
- exiva testing ( krótki alarm)
- exiva < b4 11 $hex-tibiastr:TEXT KTORY CHCESZ WYSWIETLIC$
możesz oczywiście dodać też do każego itema nawet po kilka różnych eventów.
Zielony - Typ wiadomości wysyłanej do clienta np:
11 - pomarańczowy tekst default
18 - fioletowy tekst default
12 - czerwony tekst default + środek ekranu
16 - zielony tekst default + ekran(tak jak look na itema)
![[Obrazek: xkxunz.jpg]](http://screenshu.com/static/uploads/temporary/cy/29/it/xkxunz.jpg)
Dla ważniejszy i droższych itemów proponuję dodać typ wiadomości, który wyświetli info na ekranie + default, natomiast przy tych tańszych wystarczy sama wiadomość na default(np. typ nr. 11 lub 18)
Typy wiadomości zaczynają się od 01 - zwykłe say na default, poprzez 04 - priv msg itd... (pamiętajcie że to wartość HEX)
Fioletowy - Czyli tekst, który ma się pojawić na ekranie wrazie gdyby z moba spadł wybrany item
W pliku tekstowym event zapisuje się pod taką postacią:
Jest późno, więc jeżeli o czymś zapomniałem to dajcie mi znać w poście. Tak samo jeśli ktoś chciałby się dowiedzieć czegoś więcej
Z pomocą zakładki events możemy sobie zrobić proste wyświetlanie informacji na default lub wywołanie dzwięku w przypadku wydropenia jakiegoś cennego itema. Stare, ale nadal myśle, że użyteczne, szczególnie w czasach masowego wybijania mobów na arenkach : )
![[Obrazek: u8zz1j.jpg]](http://screenshu.com/static/uploads/temporary/mo/y3/pj/u8zz1j.jpg)
Przykładowy plik .txt z folderu /events/ który wyświetli nam na default info o wydropieniu, któregoś z wybranych itemów: (LOOT CHANNEL MUSI BYĆ OTWARTY)
Cytat:0
0000000000001000000:0
magic bolt
exiva < b4 18 $hex-tibiastr:Magic Bolt!$
0
0000000000001000000:0
magiczne kapcie
exiva < b4 18 $hex-tibiastr:Magiczne Kapcie!$
0
0000000000001000000:0
magiczne kapcie
exiva testding
0
0000000000001000000:0
magic bolt
exiva testding
0
0000000000001000000:0
gold ring
exiva < b4 11 $hex-tibiastr:Gold Ring!$
0
0000000000001000000:0
valvent
exiva < b4 11 $hex-tibiastr:Valvent Set!$
0
0000000000001000000:0
valvent
exiva testding
Jak dodawać samemu nowe eventy? Proszę:
![[Obrazek: su1e4p.jpg]](http://screenshu.com/static/uploads/temporary/wh/54/34/su1e4p.jpg)
1. Tutor To Channel: To jest typ wiadomości wyświetlanej na loot channel - musi być zaznaczone
2. Trigger Text - czyli tekst, który wywoła wybraną przez nas akcje.
3. Type: Typy są dwa:
-Exact Message - dokładna wiadomość
-Msg That Contains... - czyli wiadomość, która zawiera wpisany przez nas tekst
Tutaj wystarczy zaznaczyć tak jak na screenie czyli 0 - MSG THAT CONTAINS
4.Action: Tutaj wpisujemy comendę/tekst, który ma zostać wykonany na default jeżeli w przychodzącej wiadomości na loot-chanelu pojawi się "Trigger Text"
Jeżeli przykładowo chcesz, aby bot dał Ci informację przy wydropieniu Valvent Armora to w "trigger text" wpisujesz nazwę przedmiotu(czyli: valvent armor), a w action to co ma napisać na default. Najlepszym sposobem są dwie "komendy":
- exiva testing ( krótki alarm)
- exiva < b4 11 $hex-tibiastr:TEXT KTORY CHCESZ WYSWIETLIC$
możesz oczywiście dodać też do każego itema nawet po kilka różnych eventów.
Zielony - Typ wiadomości wysyłanej do clienta np:
11 - pomarańczowy tekst default
18 - fioletowy tekst default
12 - czerwony tekst default + środek ekranu
16 - zielony tekst default + ekran(tak jak look na itema)
![[Obrazek: xkxunz.jpg]](http://screenshu.com/static/uploads/temporary/cy/29/it/xkxunz.jpg)
Dla ważniejszy i droższych itemów proponuję dodać typ wiadomości, który wyświetli info na ekranie + default, natomiast przy tych tańszych wystarczy sama wiadomość na default(np. typ nr. 11 lub 18)
Typy wiadomości zaczynają się od 01 - zwykłe say na default, poprzez 04 - priv msg itd... (pamiętajcie że to wartość HEX)
Fioletowy - Czyli tekst, który ma się pojawić na ekranie wrazie gdyby z moba spadł wybrany item
W pliku tekstowym event zapisuje się pod taką postacią:
Cytat:0 --- > To jest Type: 1 - Exact Message, 0 - Msg That contains
0000000000001000000:0 ---> flagi. Każda kolejna cyfra przypisana jest do konkretnego typu wiadomości.
valvent ---> nazwa szukanego przedmiotu
exiva < b4 11 $hex-tibiastr:Valvent Set!$ ---> Action: Czyli nasza komenda w razie gdy owy przedmiot wypadnie
Jest późno, więc jeżeli o czymś zapomniałem to dajcie mi znać w poście. Tak samo jeśli ktoś chciałby się dowiedzieć czegoś więcej
Mazurski OTS Facebook


Te Eventy dają Ci jedynie znać, że coś spadło i wtedy możesz to podnieść