26-10-2022, 23:34:47
(26-10-2022, 22:31:31)HateMeToo napisał(a): Ma to sens gdy dostajemy trap runę i nie możemy się leczyć. Ogólnie było by to dogodnym udogodnieniem w rozgrywce, na której jest wysoki stage exp. Nawet 10% z full EQ by sporo dawało na Sekundę, pozwoliło by to zapobiec wielu deskom w pikselach. Proszę o pozytywne rozpatrzenie wniosku.
Daje propozycję.
Life ring - 1% /s dla hp i mp (lub bez zmian)
Roh - 2% /s dla hp i mp (lub bez zmian)
Softy - 2-5% /s dla hp i mp
Gold ring - 2% /s dla hp i mp
Emerald Bangle - 3-5% /s dla hp i mp
Food - 1-5% do uzgodnienia (np. Zależnie od formy fooda np. Grzybki z bossów lub cukierki dają najwięcej)
Star Amulet - 3-5% /s dla hp I mp
No i pozostał schemat helmetu - każdy poziom +1 zwiększał by o 0.5% regeneracji na sekundę. Przy +16 dawało by 8%
Wiem, że na małym lvlu to jest bardzo mało ale na 100k+ już robi to różnicę.
MR daje 20% + Regeneracja i można biegać na Utamie gdy dostajemy owego trapa odblokować możliwość leczenia się MR na trapie + użycie utamo vity i gra nabiera sensu, ponieważ na trapie nie mamy żadnych szans.
Odnoszę wrażenie ze chcesz doprowadzić do tego aby na serverze nic nie trzeba bylo robic tylko wlaczyc kompa odpalic full afka i mnie za przeproszeniem wszystko w dupie bo wszystko się robi za nas idac twoim przykladem nie musialbys wracac z respa po manasy bo mane bys ciagle mial. Trap Runa zostala stworzona po to aby moc gracza zdominować gdy nie jestesmy w stanie go ubic. Jesli ktoś Ci rzuci trapa masz taka runke jak adito grav dzieki ktorej mozesz usunac trapa i sie leczyc. Jestem zdecydowanie na nie!