Dziś uruchomiłem TEST serwer, aby sprawdzić jak faktycznie jest i wnioski sa inne niż te które wypisałeś.
Aktualnie:
Knight zabija sorca/druida na 4 hity, a sorc/ed potrzebuje 5 uderzeń.
Knight w palladyna ma na 6.5 hita a PALL potrzebuje 7.
PALL ma na 4 hity sorca i tak samo jest odwrotnie.
Jakby było tego mało to testy SORC/EK -> candle Sorc 7 hitów Ek -> 5 hitów
Gdybym zbalansował rozbieżność Knight bez obniżenia ue byś miał na 3 hity co jest niedopuszczalne do poprawy jest tak samo dmg Knight(candle)
Proponuje osłabić ek'a UE i zbalansować rozbieżność - hit na 600k jest różny o 16kk (trochę za dużo) albo zostawić jak jest
Jeżeli masz jakieś wątpliwości to zapraszam na test serwer:
ip: mazurskiots.pl
Port 7177
PASS 1/1
Aktualnie:
Knight zabija sorca/druida na 4 hity, a sorc/ed potrzebuje 5 uderzeń.
Knight w palladyna ma na 6.5 hita a PALL potrzebuje 7.
PALL ma na 4 hity sorca i tak samo jest odwrotnie.
Jakby było tego mało to testy SORC/EK -> candle Sorc 7 hitów Ek -> 5 hitów
Gdybym zbalansował rozbieżność Knight bez obniżenia ue byś miał na 3 hity co jest niedopuszczalne do poprawy jest tak samo dmg Knight(candle)
Proponuje osłabić ek'a UE i zbalansować rozbieżność - hit na 600k jest różny o 16kk (trochę za dużo) albo zostawić jak jest
Jeżeli masz jakieś wątpliwości to zapraszam na test serwer:
ip: mazurskiots.pl
Port 7177
PASS 1/1