Forum Mazurski OTS
7.6 Regeneracja i odnowa - Wersja do druku

+- Forum Mazurski OTS (https://mazurski.xaa.pl)
+-- Dział: Działy ogolne (https://mazurski.xaa.pl/forumdisplay.php?fid=95)
+--- Dział: Propozycje (https://mazurski.xaa.pl/forumdisplay.php?fid=15)
+--- Wątek: 7.6 Regeneracja i odnowa (/showthread.php?tid=20408)



Regeneracja i odnowa - HateMeToo - 19-10-2022

Witam, Piszę propozycje by itemki które regenerują dawały manę i hp procentowo, jest to serwer high exp i ładowanie many na sekundę np. 5k nie ma sensu, fajnie aby dawała procentowo, licznik do uzgodnienia. Nawet na Rooku by to miało sens Wink


RE: Regeneracja i odnowa - HateMeToo - 25-10-2022

Ktoś coś? To da dużo do EQ i do rozgrywki...


RE: Regeneracja i odnowa - wisnia742 - 25-10-2022

W sumie ciekawa propozycja. Natomiast jak dla mnie ciężkie do zbalansowania rozgrywki dla potworów opartych o ssanie many Big Grin


RE: Regeneracja i odnowa - Salerno - 26-10-2022

(19-10-2022, 18:24:09)HateMeToo napisał(a): Witam, Piszę propozycje by itemki które regenerują dawały manę i hp procentowo, jest to serwer high exp i ładowanie many na sekundę np. 5k nie ma sensu, fajnie aby dawała procentowo, licznik do uzgodnienia. Nawet na Rooku by to miało sens Wink

Mimo że nie gram wypowiem się, Tylko na roku miało by to sens, manasy uzupelniają po 10% many na oko, vita full hp, nie widzę ani potrzeby ani sensu wprowadzania tego na mainie,  a co do roka może w połączeniu z ihami mógł by być za duży boots lecz nie mnie oceniać to.

A na przyszłość double post jest karany < za pierwszym razem upomnienie>


RE: Regeneracja i odnowa - HateMeToo - 26-10-2022

Ma to sens gdy dostajemy trap runę i nie możemy się leczyć. Ogólnie było by to dogodnym udogodnieniem w rozgrywce, na której jest wysoki stage exp. Nawet 10% z full EQ by sporo dawało na Sekundę, pozwoliło by to zapobiec wielu deskom w pikselach. Proszę o pozytywne rozpatrzenie wniosku.

Daje propozycję.
Life ring - 1% /s dla hp i mp (lub bez zmian)
Roh - 2% /s dla hp i mp (lub bez zmian)
Softy - 2-5% /s dla hp i mp
Gold ring - 2% /s dla hp i mp
Emerald Bangle - 3-5% /s dla hp i mp
Food - 1-5% do uzgodnienia (np. Zależnie od formy fooda np. Grzybki z bossów lub cukierki dają najwięcej)
Star Amulet - 3-5% /s dla hp I mp
No i pozostał schemat helmetu - każdy poziom +1 zwiększał by o 0.5% regeneracji na sekundę. Przy +16 dawało by 8%
Wiem, że na małym lvlu to jest bardzo mało ale na 100k+ już robi to różnicę.

MR daje 20% + Regeneracja i można biegać na Utamie gdy dostajemy owego trapa Smile odblokować możliwość leczenia się MR na trapie + użycie utamo vity i gra nabiera sensu, ponieważ na trapie nie mamy żadnych szans.


RE: Regeneracja i odnowa - Showtus - 26-10-2022

(26-10-2022, 22:31:31)HateMeToo napisał(a): Ma to sens gdy dostajemy trap runę i nie możemy się leczyć. Ogólnie było by to dogodnym udogodnieniem w rozgrywce, na której jest wysoki stage exp. Nawet 10% z full EQ by sporo dawało na Sekundę, pozwoliło by to zapobiec wielu deskom w pikselach. Proszę o pozytywne rozpatrzenie wniosku.

Daje propozycję.
Life ring - 1% /s dla hp i mp (lub bez zmian)
Roh - 2% /s dla hp i mp (lub bez zmian)
Softy - 2-5% /s dla hp i mp
Gold ring - 2% /s dla hp i mp
Emerald Bangle - 3-5% /s dla hp i mp
Food - 1-5% do uzgodnienia (np. Zależnie od formy fooda np. Grzybki z bossów lub cukierki dają najwięcej)
Star Amulet - 3-5% /s dla hp I mp
No i pozostał schemat helmetu - każdy poziom +1 zwiększał by o 0.5% regeneracji na sekundę. Przy +16 dawało by 8%
Wiem, że na małym lvlu to jest bardzo mało ale na 100k+ już robi to różnicę.

MR daje 20% + Regeneracja i można biegać na Utamie gdy dostajemy owego trapa Smile odblokować możliwość leczenia się MR na trapie + użycie utamo vity i gra nabiera sensu, ponieważ na trapie nie mamy żadnych szans.

Odnoszę wrażenie ze chcesz doprowadzić do tego aby na serverze nic nie trzeba bylo robic tylko wlaczyc kompa odpalic full afka i mnie za przeproszeniem wszystko w dupie bo wszystko się robi za nas idac twoim przykladem nie musialbys wracac z respa po manasy bo mane bys ciagle mial. Trap Runa zostala stworzona po to aby moc gracza zdominować gdy nie jestesmy w stanie go ubic. Jesli ktoś Ci rzuci trapa masz taka runke jak adito grav dzieki ktorej mozesz usunac trapa i sie leczyc. Jestem zdecydowanie na nie!


RE: Regeneracja i odnowa - HateMeToo - 26-10-2022

(26-10-2022, 23:34:47)Showtus napisał(a):
(26-10-2022, 22:31:31)HateMeToo napisał(a): Ma to sens gdy dostajemy trap runę i nie możemy się leczyć. Ogólnie było by to dogodnym udogodnieniem w rozgrywce, na której jest wysoki stage exp. Nawet 10% z full EQ by sporo dawało na Sekundę, pozwoliło by to zapobiec wielu deskom w pikselach. Proszę o pozytywne rozpatrzenie wniosku.

Daje propozycję.
Life ring - 1% /s dla hp i mp (lub bez zmian)
Roh - 2% /s dla hp i mp (lub bez zmian)
Softy - 2-5% /s dla hp i mp
Gold ring - 2% /s dla hp i mp
Emerald Bangle - 3-5% /s dla hp i mp
Food - 1-5% do uzgodnienia (np. Zależnie od formy fooda np. Grzybki z bossów lub cukierki dają najwięcej)
Star Amulet - 3-5% /s dla hp I mp
No i pozostał schemat helmetu - każdy poziom +1 zwiększał by o 0.5% regeneracji na sekundę. Przy +16 dawało by 8%
Wiem, że na małym lvlu to jest bardzo mało ale na 100k+ już robi to różnicę.

MR daje 20% + Regeneracja i można biegać na Utamie gdy dostajemy owego trapa Smile odblokować możliwość leczenia się MR na trapie + użycie utamo vity i gra nabiera sensu, ponieważ na trapie nie mamy żadnych szans.

Odnoszę wrażenie ze chcesz doprowadzić do tego aby na serverze nic nie trzeba bylo robic tylko wlaczyc kompa odpalic full afka i mnie za przeproszeniem wszystko w dupie bo wszystko się robi za nas idac twoim przykladem nie musialbys wracac z respa po manasy bo mane bys ciagle mial. Trap Runa zostala stworzona po to aby moc gracza zdominować gdy nie jestesmy w stanie go ubic. Jesli ktoś Ci rzuci trapa masz taka runke jak adito grav dzieki ktorej mozesz usunac trapa i sie leczyc. Jestem zdecydowanie na nie!

Przecież tutaj nikt nie uzywa manasów na Expie xD możesz to rozwinąć w jakim celu się je używa? Dodam jeszcze, że trap i tak jest usuless jeżeli postać stoi w miejscu, problemem jest gdy dostajemy go pod ścianą i wtedy za przeproszeniem gowno możemy zrobić oprócz destroy gdy już będzie za późno więc No.............. to nie jest walka z Goliatem tylko jakiś bandyta podchodzi od tyłu i nam wypierdala z bejsbola w łeb i nie ważne czy śpimy czy nie. To jest bandyckie i okuratne..


RE: Regeneracja i odnowa - Adervo - 27-10-2022

Zdecydowanie na NIE. Najbardziej bezsensowna propozycja jaka tu jest i jeszcze to " odblokować możliwość leczenia się MR na trapie + użycie utamo vity i gra nabiera sensu, ponieważ na trapie nie mamy żadnych szans. " Od zawsze jak nie mogłeś zabić gracza używałeś trapa i leciałeś z nim a tak jak showtek napisał jest runa, która owego trapa Ci usunie. Na tym serwie te pvp i tak jest na zerowym poziomie to jeszcze trap runkę może od razu usuń bo po co Ona będzie potrzebna.