Forum Mazurski OTS

Pełna wersja: UPDATE MAZURSKI 2/2
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Siema, będzie to kontynuacja poprzedniego tematu dotycząca wyspy i tego co ma się na niej znaleźć.

LINK TUTAJ UPDATE MAZURSKI 1/2

CZĘŚĆ II

Po otrzymaniu przedrostka Undead i możliwości wejścia na wyspę, oczom naszym ukazałoby się temple z depozytem.
Nie wnikając w szczegółowy opis zaznacze tylko, że oprócz standardowych NPC (kupowanie runek, sprzedaży items, bonusów i Alana)

Znalazłoby się kilka nowych rzeczy min:

1.Miejsce do ulepszania pro runami (+17,18,19,20)

2.Kilka i mam tu na myśli maks. 3 ulepszonych train roomów, w których odrobine szybciej by leciały skille.
(Chodzi o to, żeby trainerów było mniej niż chętnych do trenowania)
Cel zostałby osiągnięty gdyby wszystkie train roomy były zajęte przez większość doby

3.Na nowej wyspie znajdowałby się również NPC, który również dawałby nam 1 daily taska do wykonania.
(Czyli byłby w sumie 3)

4.Quest room z nowymi questami... i tutaj się zatrzymam na chwilę... Mianowicie pierwszym questem, który mógłby tam zostać wprowadzony byłby quest na nowy czar. Czy byłby to jeden czar dla wszystkich profesji, czy każda miałaby inny to już zostawiam do zastanowienia.
PS. Już nie chodzi o większe hity itd. Czar ten byłby potrzebny gdzieś indziej, ale o tym poniżej.

5.Miejsce, a właściwie pola np. taki kwadracik dookoła drzewa na którym stojąc stamina regenerowałaby się nam szybciej niż na łóżku.

6.Nowy monster room z potworami od 1000 000 lvla - oczywiście nie mając dostępu do tej wyspy dalej można by było expić " po staremu" na np. Defilerach.

7.Resp Anioła/Archanioła (odpowiedniki Trybsona/Wolverina)
Losowo co jakiś czas pojawiał by się tam jeden albo drugi. Informacja taka wyświetlałaby się na czerwono każdemu.
Loot byłby taki sam jak w przypadku ich pierwowzorów, jednak z jednym wyjątkiem - tych dwóch panów można by było zabić tylko z czaru o którym rozpisałem się w punkcie 4.
Komunikat:
Cytat:UWAGA! Na wyspie Heaven pojawił sie Anioł.


8.Na wyspie byłoby do odnalezienia 20 ukrytych miejsc do kliknięcia - tak jak w City, dostalibyśmy kolejne 5% do speeda w przypadku znalezienia wszystkich. 

9. punkt i póki co ostatni, nad którym bym chciał się szerzej rozpisać dotyczyłby nowego NPC
I teraz po kolei, żeby każdy zrozumiał.
Pojawiła by się nowa komenda 

Cytat:!soul

Gratulacje! Wymieniłeś punkty duszy na Dinar.

Komenda ta zamieniała by nam 255 souli na 1 Dinar. Można by jej było używać nawet na respie - działała by tylko gdybyśmy mieli 255 souli, Soule się zerują, a my otrzymujemy 1 Dinar.
Ilość Dinarów sprawdzałoby się komenda 

Cytat:!dinar

Aktualnie posiadasz 10 Dinarów.


Dinary wymieniałoby się u w/w NPC na "nagrody"

Cytat:Przykładowo:
5 Dinarów -> exp ring 1h
10 Dinarów -> 1x stamina
50 Dinarów -> Boosted runa
Od czasu do czasu można by było wprowadzić do sklepu  "Oferte specjalną" np.
150 Dinarów ->  Rose Shield 1 szt. kto pierwszy ten lepszy
250 Dinarów -> Candle 1 szt. j.w


To jest oczywiście tylko przykład i wartości również są przykładowe.
Można by było też pobawić się w "HAPPY HOURS" w ciągu tygodnia w losowe godziny, przy użyciu komendy !soul otrzymywalibyśmy 2 Dinary zamiast 1.


Kolejna rzecz... już ostatnia...
Przy używaniu komendy !soul oprócz zamiany souli na dinara z losowa rzadkością otrzymywalibyśmy szczęście.
Polegałoby to na tym, że oprócz standardowego tekstu:


Cytat:Gratulacje! Wymieniłeś punkty duszy na Dinar.

Poniżej w przypadku otrzymania szcześcia wyświetlałaby się krótka informacja
"Otrzymałeś szczęście"

Otrzymywalibyśmy je bardzo rzadko i nie byłoby ono możliwe do sprawdzenia żadną komendą
Pierwsza sprawa
Szczęście byłoby potrzebne do misji na czar.

Druga sprawa
Trzeba byłoby chodzić do NPC i sprawdzać czy jesteśmy wystarczająco szczęśliwi
Zasada byłaby podobna do trafiania skrzyni na traper boots.
Jednemu by zaliczyło po 3 szczęściach, a drugiemu po 23 -> tu liczyło by się no właśnie... szczeście, ale nasze Wink


Tu na obecną chwilę zakończe - czekam teraz na Wasze opinie, zaznaczam, że wszystko jest przykładowe, a wartości są podane orientacyjnie na potrzebe wytłumaczenia jakby to miało wszystko funkcjonować.

PS. Wpadł mi do głowy jeszcze taki pomysł, że jedna z misji polegałaby na przyjściu do NPC zmęczonym tj. będąc więcej niż 18h online w ciągu dnia.

Pozdrawiam i zapraszam do wyrażania swojej opinii i głosowania w ankiecie.
No to ci powiem ziombel, że masz fajne pomysły j najbardziej podoba mi się z soulami, konkretnie! Smile
Podoba mi się na tak zawsze jakieś urozmaicenie
jak najbardziej na plus, tylko dajcie cos po defach do expienia xD np od 950k

1. Jestem za.

2. Powinno ich być więcej, tyle co na VIP.

3. Bardzo dobry pomysł, zawsze coś wpadnie tych poziomów.

4. Nowy czar jak najbardziej, od dosyć wyższego m. levela (np. 14 dla knighta).

5. Zdecydowanie nie, w sklepie serwera jest stamina rune, 3 użycia w cenie 10 złotych to naprawdę mały wydatek a serwer trzeba wspierać finansowo i utrzymać go.

6. To oczywiste, musi być nowy exp, do którego nie wejdzie każdy. Dodałbym jeszcze jakieś trudne zadanie umożliwiające w pełni korzystanie z nowych terenów exp.

7. Nie wiem co o tym myśleć. Chyba trochę prymitywne i mało potrzebne.

8. Świetny pomysł, można by też zwiększyć czas trwania "speed" do 80 minut.

9. Choć sam pomysł wymiany souli na dinary jest dobry, to "happy hours" jest już zbędny. Co do mojej opinii na temat wymiany dinarów na nagrody, jest to totalnie bez sensu, nie chodzi o to żeby zdobywać w grze przedmioty ze sklepu serwera. Przedmioty z IS są zarezerwowane dla graczy którzy chcą wspierać serwer. Nie można tego odbierać graczom, poza tym serwer musi się z czegoś utrzymać. Jestem kategorycznie na "NIE". Mam nadzieję że Vinox to rozumie i nigdy nie przychyli się do takiej opcji.

10. Szczęście i zmęczenie, chyba mnie to nie przekonuje, ale może coś z tego wyjdzie.