Forum Mazurski OTS

Pełna wersja: Poprawa rozbieżności hitów u EK/ED
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam, wychodzę z propozycją poprawienia rozbieżności hitów u profesji Knight i Druid.
Przedstawię Wam teraz moją analizę rozbieżności u każdej z profesji.
Brałem pod uwagę pierwsze 10 hitów (nie patrzcie na wielkość hitów bo na każym charze było inne eq)

Elder Druid (400klvl):
15.6kk, 15.7kk, 15.2kk, 16kk, 15.5kk, 15.1kk, 15.4kk, 15.6kk, 15.2kk, 15.5kk
Rozbieżność oscyluje w granicach 0.8-0.4kk

Master Sorcerer (413klvl):
14.1kk, 14.1kk, 14.1kk, 14.2kk, 14.2kk, 14.3kk, 14.3kk, 14.1kk, 14.2kk, 14.3kk
Rozbieżność oscyluje w granicach 0.2-0.1kk

Royal Palladin (545klvl):
11.7kk, 11.7kk, 11.8kk, 11.9kk, 11.7kk, 11.9kk, 12kk, 11.7kk, 11.9kk, 11.8kk
Rozbieżność oscyluje w granicach 0.1-0.3kk

Elite Knight (751klvl):
20.02kk, 19.9kk, 21.5kk, 21kk, 23kk, 20.1kk, 23.3kk, 21.5kk, 19.7kk, 22.1kk
Rozbieżność oscyluje w granicach 0.3-3.6kk

Wnioski wyciągnijcie sami.

Dlatego wychodzę z propozycją aby zniwelować rozbieżność do:
ED 0.2-0.3kk
EK 0.2-0.3kk
Tak jak mają RP i MS.

Taki ruch możę też sprawić, że ludzie będą chętniej wybierać do gry EK/ED bo nie oszukujmy się, ale na serwerze biegają praktycznie same RP/MS.
Co udowania wykres na stronie:
MS - 198 postaci
RP - 171 postaci
Druid - 50 postaci
Knight - 78 postaci

Dlaczego o tym piszę post? A to dlatego, że nie tylko ja gram tutaj EK/ED, a administracja olała temat twierdząc, że tak było od lat.
Jako argument posłużę się, że ulepszenia legów też nie działały od lat dopóki ktoś tego nie zgłosił.

Pozdrawiam i zapraszam do głosowania w ankiecie oraz dyskusji.
Tak, jestem za poprawą rozbieżności u EK/ED.
O ile ta różnica u eda nie jest jakaś wielka, to u knighta na pewno musi być mocno odczuwalna. Jestem za naprawą tego u obu profesji.
Jak najbardziej na tak, irytująca jest ta rozbieżność w hitach.
Oczywiście, że na tak. Skoro jest możliwość, aby rozbieżność była zrobiona przy ms'ie i rp uważam, że da się zrobić przy knight i ed.
Dziś uruchomiłem TEST serwer,  aby sprawdzić jak faktycznie jest i wnioski sa inne niż te które wypisałeś.

Aktualnie:
Knight zabija sorca/druida na 4 hity, a sorc/ed potrzebuje 5 uderzeń.
Knight w palladyna ma na 6.5 hita a PALL potrzebuje 7.

PALL ma na 4 hity sorca i tak samo jest odwrotnie.
Jakby było tego mało to testy SORC/EK -> candle Sorc 7 hitów Ek -> 5 hitów



Gdybym zbalansował rozbieżność Knight bez obniżenia ue byś miał na 3 hity co jest niedopuszczalne do poprawy jest tak samo dmg Knight(candle)


Proponuje osłabić ek'a UE i zbalansować rozbieżność - hit na 600k jest różny o 16kk (trochę za dużo) albo zostawić jak jest Smile


Jeżeli masz jakieś wątpliwości to zapraszam na test serwer:
ip: mazurskiots.pl
Port 7177
PASS 1/1
Wyjaśnione. Powinno zostać jak jest.

Faktycznie rozbieżność w moby jest jak przedstawiłem, natomiast jeśli Vinox to zmieni na + dla eka rozjebie to pvp bo ek będzie za mocny.
Testowałem dzisiaj wszystkie profesje pod względem PvP, no i mogę jasno napisać, że wszystko jest zbalansowane prawie idealnie. Powinno zostać jak jest. Takie moje skromne zdanie, ale ja tu mam najmniej do powiedzenia.

PS.

Wbija ktoś na testa się pobić? Smile
System PVP oraz PVM jest napisany prawidłowo, wiadomo, że do tego PVP można się trochę doczepić co nie Atnoox? Tongue
Natomiast jeśli nie ma większego sprzeciwu, aby po testach obniżył/zbalansował DMG  Eka to tego nie zrobię no chyba, że pojawi się taka ankieta Smile

Zamykam temat.