07-02-2020, 1:12:02
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-02-2020, 15:32:37 przez Mateuszsen.)
Witam,
jako iż Nrated jest od wielu lat niedostępny i nie odpisuje w swoim temacie, postanowiłem wyedtować
podstawowego source blackd. Dodałem do niego wszystkie funkcje które są dostępne w blackd przerobionym przez Nrated'a (także wszystkie skrypty które działają na nim, powinny być kompatybilne wstecz).
Spis komend działających z blackd Nrated'a:
Dodatkowo zostały wprowadzone:
Oprócz tego:
UWAGA!
Proszę pamiętać, że takie rzeczy jak spacje po ":" mają znaczenie i nie powinny występować (jedynie w monsterinrange dodajemy po spacji dystans, po nazwie moba). - Jedyna rzecz wymagająca poprawy lub sprawdzenia we wcześniej działających skryptach.
Download: mazurblackd.exe
Skan: 1/70
Plik .exe proszę umieścić w tym samym folderze co wcześniej zainstalowany oryginalny blackd!
Oczywiście jakiekolwiek problemy z ww. zmiennymi lub exivami proszę zgłaszać w tym temacie (jak i nowe propozycje). Nie będę odpisał na wiadomości priv w grze lub na priv forum dot. tego tematu.
Dziennik zmian:
jako iż Nrated jest od wielu lat niedostępny i nie odpisuje w swoim temacie, postanowiłem wyedtować
podstawowego source blackd. Dodałem do niego wszystkie funkcje które są dostępne w blackd przerobionym przez Nrated'a (także wszystkie skrypty które działają na nim, powinny być kompatybilne wstecz).
Spis komend działających z blackd Nrated'a:
Kod:
- $monsteronscreen:Demon$ - zwraca liczbę potworów na ekranie
- $monsterinrange:Demon 3$ -zwraca liczbę potworów w zasięgu(tutaj 3 - max to 6). Między nazwą moba a zasięgiem musi być spacja! Obie zmienne wyżej zliczają tylko moby do których można dojść!(np. nie zlicza mobów za dźwigniami na arenie)
- Auto Atak dostępny z poziomu condów (exiva attack Demon)
- Działająca komenda exiva #ID RINGA SLOT(np. exiva #EB 0B 09) - EB 0B to ID energy ringa, a 09 to numer slota na ringi. Owa komenda zakłada ringa z pierwszego otwartego containera.
- $isalive$ -zwraca 1 gdy ostatni zaznaczony mob dalej jest żywy na ekranie; 0 gdy straciliśmy zasięg lub został zabity
Dodatkowo zostały wprowadzone:
Kod:
1. $_bonus$ - domyślnie zwraca liczbe 0. Gdy skończy się bonus na postaci zmienia wartość na 1 (podobnie jak $_1task$ czy $__task$, jednakże owa zmienna działa dla każdego otwartego clienta Tibii; jest lokalna)
2. exiva reload - przeładowuje ponownie pliki z folderu autoload (nie trzeba już resetować blackd po zmianie któregoś pliku .txt z autoloadu)
3. $mysoulpoints$ - teraz zwraca poprawną ilość dostępnych soul points'ów
4. Nie wspomniana w temacie Nrated'a zmienna $_1task$ która podobnie jak $_bonus$ wskazuje na to czy skończyliśmy task (1 = skończony; zmienna lokalna)
Oprócz tego:
Kod:
1. $2monsteronscreen:Demon$ - podobnie jak w Blackd Nrated'a, ale zlicza również moby do których nie możemy dojść
2. $2monsterinrange:Demon 3$ - podobnie jak w Blackd Nrated'a, ale zlicza również moby do których nie możemy dojść (w tym wypadku zasięg = 3)
3. exiva xattack Demon - podobnie jak w Blackd Nrated'a, ale atakuje również moby do których nie możemy dojść
UWAGA!
Proszę pamiętać, że takie rzeczy jak spacje po ":" mają znaczenie i nie powinny występować (jedynie w monsterinrange dodajemy po spacji dystans, po nazwie moba). - Jedyna rzecz wymagająca poprawy lub sprawdzenia we wcześniej działających skryptach.
Download: mazurblackd.exe
Skan: 1/70
Plik .exe proszę umieścić w tym samym folderze co wcześniej zainstalowany oryginalny blackd!
Oczywiście jakiekolwiek problemy z ww. zmiennymi lub exivami proszę zgłaszać w tym temacie (jak i nowe propozycje). Nie będę odpisał na wiadomości priv w grze lub na priv forum dot. tego tematu.
Dziennik zmian:
- 10.02.2020 - Poprawiona exiva useitemonname:id,nick. Nie crashuje blackd, gdy komenda jest używana, a nie mamy otwartego bp z runami.