Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
EURO 2012
#41
heh przeciez mowili ze koniec swiata bedzie 2012 ;d
[Obrazek: rozmowa2pijakow.jpg]
Odpowiedz
#42
(17-06-2012, 9:43:29)Vizierox napisał(a):  to musialo kiedys nastapic Smile
Dlaczego kiedyś? ;Oo
Polska na każdym turnieju nie wychodzi z grupy XDD

Odpowiedz
#43
I za każdym razem jest ostatnia w grupie XD
Odpowiedz
#44
Pisałem kilka dni temu, że jeśli nie awansujemy z grupy, to będziemy największymi frajerami. Pisałem o sabotażu, o trenerze-idiocie bez matury, o jego fatalnych pomysłach i jeszcze gorszych decyzjach. W tym momencie powiem jedno: takiej kompromitacji w historii polskiej piłki jeszcze nie widziałem! Mam nadzieję, że już nigdy, ale to NIGDY 40-milionowy naród nie będzie reprezentowany przez farbowanych lisów i ludzi skazanych za korupcję. Od roku czasu mówiłem: Smudę trzeba wypier… dyscyplinarnie! Nie słuchaliście, spijaliście jego słodkie pierdzenie, a teraz macie. Pijcie to piwo, które wam naważy. <-- J.Tomaszewski
Odpowiedz
#45
@up

Nic dodać nic ująć xDD

@top

"Smuda to najgorszy trener w historii polskiej piłki. Dostał za darmo imprezę, dostał fantastycznych kibiców, dostał wreszcie najsłabszą grupę w historii mistrzostw i przez trzy lata nie zrobił nic, a wszystko spuentował wystawieniem niepełnosprawnych pseudokopaczy" - barwnie podsumowuje politykę kadrową Smudy Kowalczyk.
It's clobberin time !
Odpowiedz
#46
Ciekawe co zrobi Lato czy ma choć troche honoru i poda się do dymisji jak obiecał.
Odpowiedz
#47
pecz zgadzam sie jak obiecal niech tak zrobi
(11-06-2012, 14:47:05)Sir Goldi napisał(a):  Niemcy wygrają Euro wątpię aby Hiszpanie wygrali 3 turnieje z rzędu

cicho siedz sir wygraja 3 turnieje z rzedu jeszcze wygraja MŚ w 2014 i jeszcze raz euro w 2016 i beda wygrywac az sie skonczy casillas, villa i torres
REGGAE TO MOJE ŻYCIE ಠ_ಠ
Odpowiedz
#48
@up

Niemcy wygrają Big Grin a wracając do Lata to wątpie, że poda się do dymisji
It's clobberin time !
Odpowiedz
#49
Hiszpanie i Makarony dalej ;c

!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Odpowiedz
#50
(18-06-2012, 16:49:11)pecz01 napisał(a):  Ciekawe co zrobi Lato czy ma choć troche honoru i poda się do dymisji jak obiecał.

Euro2012 Grzegorz Lato: nie podam się do dymisji - masz odpowiedz
It's clobberin time !
Odpowiedz
#51
Finał Hiszpania- Włochy ;ddd
wygrywa Hiszpania,
dziękuję, dobranoc XD

Odpowiedz
#52
FINAL HISZPANIA - DOJCZLANDY

WYGRYWAJA DOJCZLANDY

DZIENKUJE DOBRANOC
Odpowiedz
#53
(25-06-2012, 16:39:15)Chester napisał(a):  FINAL HISZPANIA - DOJCZLANDY

WYGRYWAJA DOJCZLANDY

DZIENKUJE DOBRANOC

x2
It's clobberin time !
Odpowiedz
#54
(25-06-2012, 16:39:15)Chester napisał(a):  FINAL HISZPANIA - DOJCZLANDY

WYGRYWAJA DOJCZLANDY

DZIENKUJE DOBRANOC

o Ty szkopie jebany XD

Odpowiedz
#55
Witam a oto moje typowania Big Grin
Półfinały:
Hiszpania 2-1 Portugalia
Niemcy 3-1 Włochy
Finał:
Hiszpania - Niemcy 0-0 (0;0, 5-3k.)
Wszystko ładnie opisał dla was Waszyngtonek!!! Big Grin
(PS. nie musicie już oglądać meczów Big Grin)
REGGAE TO MOJE ŻYCIE ಠ_ಠ
Odpowiedz
#56
Hiszpania nie wygra tego euro zrozum xD to już nie jest ta Hiszpania co kiedyś.
It's clobberin time !
Odpowiedz
#57
(25-06-2012, 17:01:08)Azbest napisał(a):  [quote='Chester' pid='89428' dateline='1340635155']
FINAL HISZPANIA - DOJCZLANDY

WYGRYWAJA DOJCZLANDY

DZIENKUJE DOBRANOC

x4
Odpowiedz
#58
Dzisiaj Ronaldo Hattriczek (choć go nie lubie) i płacz Bucketsa <bo słabo udawał> i do domu Espania Big Grin
Odpowiedz
#59
pecz zamknij sie Hiszpania wygra zrozumcie to ludzie!!!
REGGAE TO MOJE ŻYCIE ಠ_ಠ
Odpowiedz
#60
Niechce cie martwić ale narazie widze symulancje, faulowanie i strach w oczach Hiszpanów.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości