Forum Mazurski OTS

Pełna wersja: [NIE DZIALA] skrypter jak zawsze
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
char 10 skill bez eq 50007 level

276677
263508
269172
288624
278696
288111
286260
267230
295220
274212

średnia 2787710/10 = 278771


char 26 skill bez eq 50007 level

283070
274644
255251
291478
300059
267028
291421
252671
255894
304256

średnia 2775772/10 = 277577



char 10 skill z eq 50007 level

1008535
1016353
1165677
1076227
1054142
1169303
998352
1152192
1084955
989898

średnia 1071563



char 26 skill z eq 50007 level

1123147
1028409
1094448
1100053
1109078
1035174
998825
1135848
1142139
1126577


średnia 1089369


26fist fighting to niby 7% do magii, w takim razie powinienem bić 1.157.288, a nie 1.089.369
Oczywiście jak zawsze nic nie jest dopracowane.











DO POPRAWIENIA
Załączę do tego jakże zacnego tematu hashtag #vinoxskrypter
od 30 skilla lecą po 1 %, do 30 jest po 0.2 o ile dobrze pamiętam. Juz nie pamiętam jak ustawiałem.
Pisaliscie że od 20 skila leci po 1%, a do 20 0,2% oki
nie. Ja mowie jak jest w skrypcie. A skąd Ty masz te Twoje % to nie wiem.
Szkoda że po wprowadzeniu tego pisales inaczej niz teraz
(22-04-2016, 22:30:06)Vinox napisał(a): [ -> ]od 30 skilla lecą po 1 %, do 30 jest po 0.2 o ile dobrze pamiętam. Juz nie pamiętam jak ustawiałem.

>Juz nie pamiętam jak ustawiałem.


To może podałbyś normalnie informacje, bo teraz nie wiem czy:

Procenty zalicza od 1 skilla i mam +5.2%, co jeszcze byłoby przetrawialne, bo skillowałem aż miesiąc (co i tak się w żaden sposób tutaj nie kalkuluje).
Procenty zalicza od 10 skilla i mam +3.2%, co jest ogólnym bezsensem i jest na pewno nie opłacalne na głównych postaciach (pewnie też się tu nie kalkuluje).


No i skoro na 26 skillu leci mi 5% za całe 24H skillowania, to pewnie jakoś na 30 leci po 0.5%/1% za całe 24H, co jest w ogóle bezsensem. Zacznijmy od tego, ile to trwa, kończąc na tym, że tracimy tam połowę pacca. Gdybym skillował z paccem, kosztowałoby mnie to (wbicie 26skilla) jakoś 336h pacc, o ile w ogóle tą połowe pacc oddaje.




W każdym razie to nie zmienia faktów, że średnia wyciągnięta z 10 hitów daje mi tylko śmieszne 18k, więc pewnie na 500k nie licząc jakichś dodatkowych % z questów będę bił (łatwo kalkulując 10kk) i +180k więcej, co nie robi żadnej różnicy. Równie dobrze mógłbym wydać ng na magię i mieć pewne 10% do ataku.





>nie. Ja mowie jak jest w skrypcie. A skąd Ty masz te Twoje % to nie wiem.



Specjalnie kiedyś pytałem na forum i nikt z ekipy mi nie odpowiedział, tylko gracze, a oni nie wiedzą tak dobrze jak Ty, lub ekipa. Skoro dałeś radę odpisać tutaj w przeciągu 2h to mogłeś też tam, gdy taki temat z pytaniem zakłałem. Jakbym wiedział, że będę bił o 20k więcej to bym nie skillował, bo sama magia daje znacznie lepszy bonus.




Do tego pytam, jak ludzie albo gracz o nicku Budo przy 18 dni online posiada 25 shielding. Mogliście podać informacje, że na full defie skille lecą inaczej, czy z jakąś tarczą shielding leci szybciej, bo prędzej wbiłbym 2 skille z 26 na 28 niż z 20 shielding na 21. Kolejnym faktem są te trainery dla rebów, jakieś misje mają być i skille mają lecieć tam szybciej, a wychodzi na to, że amazonki są za ścianą, a o npc od misji ani widu ani słychu.
Jest możliwość doprecyzowania jak obecnie prezentuje się system skillowania?
Ostatnio spotkałem NPCna Volcano, u którego do misji potrzeba 25lvl podstawowych statystyk. Mam wrażenie, że knight przy obecnym systemie skillowania nie osiągnie nawet 20lvl shieldingu w miesiąc.
O 30 lvl umiejętności, by zdobywać +1% do magii już nie będę pisać.

Virus

Ten NPC jest od questa, od 500k lvla, pozrdo
Dzięki za uświadomienie. Mimo, że ja nie wbije knightem 500k lvl, to może znaleźć się taki zawodnik. Będzie miał wtedy problem.

Gm Azerbek

Nie sadzę że będą tutaj 500k lvl. Jak będzie taki lvl to wtedy się pomyśli.